Co przedsiębiorcy wiedzą o pozycjonowaniu

tanie pozycjonowanie zabrze tanie pozycjonowanie zabrzePojęcie pozycjonowania jest coraz szerzej znane wśród przedsiębiorców, czyli klientów agencji SEO.
Świadomość odnośnie działań w sieci wzrosła w ostatnich lata z poziomu prawie zerowego do na prawdę przyzwoitego na tle innych krajów Europy.

Nasi przedsiębiorcy świadomie podejmują decyzję o promocji w wyszukiwarce i są zaznajomieni z podstawową terminologią tej branży. Taki stan rzeczy bardzo dobrze wpływa na konkurencyjność branży SEO, ponieważ firmy nie mogą oferować usług niskiej jakości i skuteczności oraz cenić swoje usługi zbyt wysoko.

Coraz więcej klientów pyta też o metody, których używa dana agencja do podnoszenia pozycji stron, więc wszelkie podejrzane metody również staja się mniej opłacalne..

Jak dobrać ofertę pozycjonowania?

Ofert i sposobów na pozycjonowanie stron jest obecnie bardzo dużo, jednak nie każda jest tak samo skuteczna, a niektóre wręcz szkodzą na pozycje i ranking strony w wyszukiwarce.
Dlatego właśnie znalezienie dobrej oferty, która będzie korzysta cenowo i będzie przynosiła wymierne do kosztów rezultaty jest trudnym zadaniem dla właścicieli storn. Z jednej strony mamy wielkie agencje, które kuszą bogatym portfolio, ale często odstraszają wysoką ceną, często przy miernej jakości usługach.

Z drugiej strony są pojedyncze, małe firmy lokalne, które o pozycjonowaniu wiedza tyle ile przeciętny student informatyki, czyli bardzo niewiele.

Znalezienie dobrej firmy może trochę zając, dlatego warto popytać na grupach w social media o polecane agencje.

Autorzy podkreślali że pozycjonowanie dokonuje się

Pierwszego określenia ?pozycjonowanie? w odniesieniu do działań rynkowych użył w 1969 r.
Jack Trout.

Wspólnie z Alem Riesem opisał on ideę pozycjonowania w książce ?Pozycjonowanie: Walka o Twój umysł? (?Positioning: The Battle for Your mind?).

Autorzy podkreślali, że pozycjonowanie dokonuje się w umyśle klienta, który staje się polem bitwy dla marketingu.
Punktem odniesienia w pozycjonowaniu jest zawsze konkurencja.
Proces pozycjonowania musi więc obejmować analizę konkurencyjnych ofert i działań marketingowych i prowadzić do takiego zaprezentowania swojej oferty, aby była ona postrzegana lepiej od innych. W pozycjonowaniu można wykorzystać kilka cech, pamiętając jednak o wyróżnieniu jednej, która da przewagę wizerunkową na tle konkurencji.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Pozycjonowanie_(marketing).
Dodane: 29-03-2018 04:36

Tagi: pozycjonowanie seo marketing internet dla firm e-marketing